Lang Leve

Lang leve oude blogs om verloren kook-sites zoals culinnette terug te vinden.

Lang leve browser-history om het wachtwoord te onthouden van deze blog.

Lang leve al die lieve mensen in mijn leven die allemaal in of rond November verjaren. Het zijn er een zak. 🙂

Ook lange leve de lotto-balletjes-machine die me volgende week zal doen winnen op de lotto.

Lang leve weegschalen die me op anderhalve maand voor oudejaarsavond steeds beter nieuws vertellen.

Lang leve het zonnetje dat zo vrolijk aan het stralen is dat het (van binnen) wel zomer lijkt. Ik hou je illusie nog even gaande door binnen te blijven.

En ook wel een beetje Lang leve mezelf, omdat ik na (bijna) 33 jaar nog steeds niet doodgegaan ben van te leven, nog steeds geloof in het goeie in mensen en durf te dromen.

En lang leve jij, verloren gelopen internet surfer, bezoek me eens in m’n dromen, dan gaan we samen iets drinken.

2 reacties »

  1. JA Said:

    Verlopen lopen. Met die moderne technologie lijk ik hier niet verlopen gelopen.
    Bezoek. Blijkbaar lukt het ons niet om af te spreken voor dat bezoek he. Ik heb er vertrouwen in dat het wel eens lukt als we langer leven. En, afhankelijk van gebruikte statistiek, heb jij het meest kans op het langste leven. Dus best niet te lang uitstellen. Geniet alvast ervan met juiste maten.

  2. bjorn Said:

    is er een andere blog waar ik jou kan lezen?


{ RSS feed for comments on this post} · { TrackBack URI }

Plaats een reactie