Moby @ Culture Club

Wauw, wat een avond!!

Dit was onbetaalbaar. Van 1uur tot 3uur stond Moby achter de draaitafels van The Culture Club. Waanzinnig. Niet alleen was de muziek goed, de sfeer euforisch, het ritme opzwepend en zijn mixen verrassend. De setting was zo kleinschallig (500man) dat het wel een privé-feestje aanvoelde.

Ik heb de hele nacht in de roes van een natural high staan shaken en genieten.

Ik heb een 3-tal foto’s (allemaal onscherp) en 1 heel geslaagd filmpje. Niet meer dan 4 meter was er tussen mij en El Moby.

Zijn persoon heeft me altijd al geboeid. Niet van wille dit of dat liedje maar door zijn persoonlijke vaardigheden: z’n uitgesproken levenskijk en keuzes, zijn creativiteit, intelligentie, z’n humor, … Het is gewoon een genie en ziet er nog lekker uit ook.

En, ik geef het toe, ook op dat vlak heeft hij me niet ongoocheld. Iemand voor het eerst in het echt zien kan soms teleurstellend zijn, er wordt heel wat afgephotoshopt in de showbizz. Maar gisteren hoorde je mij alvast niet klagen. In tegendeel, dat konijntje mag bij mij altijd eens langshuppelen. What a nice ass. En ik heb het kunnen aanschouwen van op aanraakafstand, dus ik vind het niet uit.

Hubba hubba. What a night!

3 reacties »

  1. Laurent Said:

    Ik was er ook bij !!
    Ik vond het gewoon ongelofelijk.
    Ik stond oog in oog met god, ik zat gewoon in een 7de hemel.
    Het was gewoon onbeschrijfelijk.

  2. Eva Mouton Said:

    Ik was er ook🙂 Het was echt onbeschrijflijk goed🙂

  3. zoonie Said:

    Lieve schat, ik ben heel blij dat we dit nog samen hebben kunnen meemaken…
    Ik zie je graag x


{ RSS feed for comments on this post} · { TrackBack URI }

Geef een reactie

