Hubba hubba vroem vrrrroem

Deze middag, klokslag 2 uur trok ik de deur van de Audi garage open. Ik mocht eindelijk m’n nieuw machientje gaan ophalen.

En waaaauuuwww.. What a car what a car.. Ik ben nu echt geen carfreak maar amaai amaai. Zalig rijden. Niet zozeer op de kleine wegen want het ding is nog breder en ik denk gewoon constant dat ik vanalles ga meehebben. Maar op de autostrades.. Lekkerrrrr..

Met die heerlijke “New Car Smell”, die trouwens geen echte “nieuwe auto” geur is, want die heb ik vorige week geroken en dat stinkt verschrikkelijk.

Mmmm.. ik ga vanavond naar m’n bedje met een brede glimlach en de new car smell in m’n neus.
0

2 reacties »

  1. Henk Said:

    Potverdikke gij gelukzakske…

  2. zement Said:

    Dat is echt wel een dul voituur.


{ RSS feed for comments on this post} · { TrackBack URI }

Geef een reactie

