Vuilbekkerij

Eergisteren wees iemand me erop hoe vaak ik eigenlijk fuck gezegd had in de twee (werk) telefoontjes die net gepasseerd waren. Ik schrok wel even.

OK, ik weet ook wel dat ik nooit de Miss Elegance wedstrijd zal winnen. Toch, er zijn grenzen.

Het is gewoon zo moeilijk om je bewust te zijn van de dingen die soms uit je eigen mond komen. Hoezeer je ook je best doet, er is steeds dat vervelende filtertje dat ervoor zorgt dat je gewoon blind bent voor jezelf.

Diezelfde avond heb ik mezelf op nog 5 fucks betrapt. :-/

Gisteren ook enkele keer maar vandaag ging het goed. Allez, het ging goed tot ik een volle lepel mayonaise op m’n rok en zetel liet vallen. De luide spontane fuck die volgde werd onmiddelijk gevolgd door een even sappige shit omdat … wel, tot zover m’n vloekloze dag.

Ik heb hem al door, dit zal nog niet zo gemakkelijk af te leren zijn. Then again, you don’t know if you don’t try.

Dus bij deze een algemene oproep.

Volgende woorden zijn vanaf nu evil en verboden terrein voor mij:

  • Fuck, fok, fak, fukkeduk
  • Shit
  • Merde
  • Klote
  • Miljaar
  • Schijt
  • Kut
  • Lul
  • Crap

Wie me er toch nog op betrapt heeft bij deze groen licht om me mateloos te irriteren door me erop te wijzen, propjes te schieten of stressballetjes te smijten.

Afterall, i should know better.

En dan nu nog 1 laatste keer om’t af te leren:

Fuck!!

3 reacties »

  1. zoonie Said:

    schat, telkens ik je op een ‘vies’ woord betrap, krijg ik dan een euro??

    xx

  2. JA Said:

    Dus geen Pulp Fiction meer? :{
    Succes bij http://www.bondtegenvloeken.nl

  3. 2e smurf Said:

    Zoonie is bezig met z’n pensioenfonds 😉


{ RSS feed for comments on this post} · { TrackBack URI }

Geef een reactie

