WoW detox

Omdat het hier extreem stil geworden is.

En omdat ik momenteel nog niet direct verbetering kan beloven.

En omdat ik graag wijsheid deel.

En omdat er wel nog mensen zijn zoals ik.

En opdat je het een beetje zou kunnen inbeelden hoe erg het kan worden:

www.wowdetox.com

Dat het uit de hand kan lopen heb ik ondertussen zelf wel kunnen ondervinden.  Maar het is adembenemend hoe ver sommige mensen het laten komen hebben.

Wanneer mijn maand voorbij is leg ik het alvast even stil. Misschien ben ik het tegen dan beu, maar misschien ook niet.  In elk geval liggen er nog heel wat klusjes op me te wachten thuis, en zolang die WoW het doet, doe ik niets (anders).

Geef een reactie

