KBC – we hebben het voor u

Yes! Mijn lening is in orde. Een hoera is wel op zijn plaats:

Hoera!!

Bij Argenta hebben ze me even doen beven maar bij KBC stonden ze me vriendelijk, professioneel en graag te woord. Een oplossing op maat met een glimlach en klare taal. Zo heb ik het graag. Deze stap van het huisje-kopen project is hiermee achter de rug.

Op naar de volgende: mijn eerste (voorbereidende) gesprek bij de notaris volgende week.
Vanavond wordt een kleine viering (zoals in “vieren”, niet zoals in “kerk”) gepland met een flesje champagne en een cinemaatje. En morgen gaan we met de meter en de kodak in de aanslag het huisje gaan bezoeken, opmeten en fotograferen.

2 reacties »

  1. bjornv Said:

    proficiat keppetje, k’ben trots op je xxx

  2. 2e smurf Said:

    van harte gefeliciteerd.

    een nieuwe stap naar een nieuw tijdperk

    ik heb nog een paar housewarming-party’s tegoed van je, dus daar ga je nu niet meer onderuit komen
    ’t is misschien de laatste die je ooit nog moet geven…


{ RSS feed for comments on this post} · { TrackBack URI }

Geef een reactie

