Weekend

’t Is weekend. Eindelijk nog eens tijd voor de computer. ’t Is een drukke week geweest. Zowel op’t werk als thuis.

En dan kwam daar nog de vakantie uittocht op het werk bij, pfft, opeens was het niet zo fijn van volgende week te moeten werken. Nuja, dat wil ook zeggen dat het volgende week rustig zal zijn en dat ik eindelijk eens wat ruimte heb om heel wat hangende dingen op te nemen. Ik kijk ernaar uit. Ik mik op een (bijna) lege to-do lijst. ๐Ÿ™‚

Vorige week heb ik Neverwinter Nights geinstalleerd op m’n Linux. Jawel, op linux. En die wil ik nu vanavond eindelijk eens grondig kunnen uittesten. Hoera, kwalitatief gaming op linux. ๐Ÿ™‚

Geef een reactie

