Heroes fever

Blijkt dat ik hier nog een half (eerste) seizoen episodes van Heroes staan had die ik gewoon nog niet bekeken had. Bizar want ik vind Heroes echt gewoon een kick ass serie.

Deze week staat er dus al elke avond Heroes op het menu. Elke avond 1 à 2 uur dat ik op het puntje van m’n stoel, vol spanning, met een occasionele “Oh!” en “Fuuu-uuck” en “Whooooo” ertussen naar m’n scherm zit te staren. Beestig goeie serie.

Ik heb er nu nog 4 voor de boeg voor het eerste seizoen achter de rug is. En het wordt alsmaar meer spannend.

Daarna schakel ik over naar online kijken bij gebrek aan lokale avi’s. Al 11 episodes van’t tweede seizoen zijn beschikbaar.  Daarna is de toevoer nog met mondjesmaat. Ik schat 1 episode per week.

Dat wordt afzien…

Heroes online volgen kan je trouwens hier: http://www.cucirca.com/2007/05/27/watch-heroes-online/

Geef een reactie

