Ubuntu 7.10 – The Gutsy Gibbon

Ow jah.. Ubuntu 7.10 is vorige week uitgekomen. Dus dit weekend was het hoog tijd om te upgraden.

Het is m’n eerste Ubuntu upgrade dus ik was wel nieuwsgierig hoe die het ging doen. Met de Window- en SuSE-upgrades uit m’n verleden hield ik m’n hart vast.

Maar die upgrade is echt wel super pijnloos gegaan.

Klik, klik, wacht (voor download) en klik, klik. Daar kwam het zo wat op neer.

Je merkt zelf geen verschillen, tenzij je er actief naar op zoek gaat.

Ubuntu vs. everyone else: 1 – 0

2 reacties »

  1. 2e smurf Said:

    Ik ben dus dit weekend ook overgeschakeld op Gutsy Gibbon en bij mij liep de overschakeling iets minder gesmeerd.

    ik krijg constant meldingen dat resources al in gebruik zijn… cd, adept, amsn…

    Eerlijkheidshalve moet ik wel bijvertellen dat ik de overstap meer gemaakt had omdat bij Feisty Fawn adept finaal in de soep gedraaid was …

  2. rottie Said:

    Heb je die problemen met de live cd ook? If so, dan zit je met hardware problemen. If not, dan kan je gewoon een backup nemen van je /home en je data en formateren, installeren en dan je home terug plaatsen.


{ RSS feed for comments on this post} · { TrackBack URI }

Geef een reactie

