Statistiekjes

Welkom Gent, Amsterdam en Den Haag!
En welkom ook aan alle andere nieuwe lezers.

Je hebt het geraden, het is tijd om nog eens statistiekjes te bekijken. πŸ™‚

Eerst en vooral een “wuifje” naar de Nederlanders. Met wel 44% nemen jullie nu het belangrijkste deel van de bezoekersaantallen in. De drie voornaamste steden qua bezoekers zijn Gent (*whoop*whoop*whoop), Amsterdam en Den Haag.

Vervolgens de browser-stand. Hier kijk ik altijd naar uit. πŸ™‚ Internet Explflrl is nog steeds de winnaar met -uhm- veel percenten. Firefox kan 24% van m’n bezoekers bekoren. Safari haalt de hoogste score tot nu toe: 11%. En tenslotte bengelt Opera zielig achteraan met 1%. Spijtig dat zo’n goeie browser niet meer aanhang krijgt. Ik zie dat er nog heel wat MSIE gebruikers niet overgeschakeld zijn naar versie 7 dus, Opera, er is nog hoop. πŸ˜‰
En dan –tromgeroffel– the moment you have all been waiting for (allez, ik toch)

De OS-statistieken.

Een fantastische 17%, ik herhaal, zeventien percent, van de bezoekers draaien geen Windows. Hoera, hoeze, hupsake. Waarvan een kleine 5% zeker linux. De andere? “Unknown”.

Ja, ik moet het toegeven. Slechts 5%: het doet zeer. πŸ˜‰

Geef een reactie

