Hoera voor anti-biotica

Ik kan terug spreken!! 🙂 De koorts is weg en ik leef terug. Hoera hoera hoera.

Niet dat ik al helemaal klaar ben om wild uit te gaan vanavond. ZO goed voel ik me ook nog niet. Meer dan “rustig thuisblijven” zie ik nog niet echt zitten. Maar ik voel me alle sinds al niet meer zo verschrikkelijk ellendig.

Evoke 2008 (demoparty in Keulen) zal er wel niet meer inzitten dit weekend. 😥  Spijtig dat ik dat moeten missen heb. ’t Was nog wel een speciale 10-jaar editie. Huil huil. Achja, een gans weekend tussen een bende geeks, nerds en freaks gaan zitten, wie wil dat nu? Honderden pc’s op rij in de meest exotischebesturingssystemen met honderden programmeeurs, gfx artist en music creators achter’t keyboard. Wie wil dat nu zien. En alsof da nog niet genoeg is, moet je nadien nog eens een marathon aan sublieme filmpjes en spacey muziekjes beluisteren om te zien wat dat weekende tokkelen-en-mass opgebracht heeft.

Aaargghh.. Waarom moest ik nu ook  ziek worden gedomme. mopper sakker.

Gelukkig is het mooi weer buiten, of neen, ik mag niet in de zon zitten door de antibiotica.

Maar gelukkig is er ook nog:

Basic Instructions Een schitterende droge webcomic. Fantastische cynische observatiehumor. Love it or hate it. 🙂

2Moons MMORPG Een nieuwe 3D MMORPG van Akaims. Het ding zit in “Open Beta” mode, dat wil zeggen dat je gratis kan spelen en de occasionele crash op het forum moet melden. Na de Anarchy-Online marteling is dit gewoon een sublieme ervaring. Installatie is peace of cake. En het spelen krijg je in no-time onder de knie. Mooie graphics. En je kan vissen!

Echt, je kan vissen in dat spel, en ’t is nog zo simpel nie ook. En je vissen kan je dan gebruiken in combat als je HP wat laag begint te geraken om te healen.

Vissen! Ik zweer het je. 🙂

Dus, zoals het liedje gaat:

Als ze me missen,
dan ben ik vissen …

Geef een reactie

