Slecht, slechter, slechtst

Vandaag is de dokter terug mogen komen. Het blijft verslechteren.

Spreken lukt niet meer. Keel doet nu constant pijn ipv enkel bij slikken. Slikken doe ik enkel nog als ik echt niet anders kan. (dus veel spuuw-beurtjes aan de lavabo)

Ik slof rond door het huis. Ik slaap wat, wordt wakker omdat ik moet slikken, ik ga spuwen, en ik leg me weer te slapen. Repeat ad infinitum.

Ik heb honger, maar ben nie meer in staat van eten te maken. Ik moet naar de apotheker, maar ben nie in staat van met de auto te rijden. Ik kan niet telephoneren, en msn is me zelf te druk.

Pfft. Dweil Fase 2.0 is bereikt.

Zelf dit berichtje posten is vermoeiend. Ik ga terug op m’n bed liggen.

Geef een reactie

