Enough is enough

OK, ik plooi. Ik geef het op. Niet meer. Nooit niet meer!

Gaim sux! En Pidgin suckt even zeer! Neh! IT SUCKS!!!  I hate it. Echt, het is officieel. Ik heb het spuugzat van dat misbaksel van een msn client waarvan gans de opensource wereld loopt te stoefen. Er is niets om te stoefen. Het is een lomp programma, het trekt op niets, de gui is even handig als een kat in bad steken, de opties schieten evenveel te kort als een puberale maagd op z’n eerste sex-ervaring. Meerwaarde NULL.

Ik heb mezelf genoeg gepijnigd. Ik heb lang genoeg geprobeerd.  I gave it a shot. And another. And another. Genoeg!

aMSN staat er terug op. Genoeg gezeverd. Ik wil terug een serieuze msn client.
Jeezes.
What was I thinking?

1 reactie »

  1. FRaNKy Said:

    Alles volle bak programeren maar het belangrijkste voor de user-experience – de GUI – wordt weer straal vergeten. Typically open source ? (duck)


{ RSS feed for comments on this post} · { TrackBack URI }

Geef een reactie

