Waar blijven mijn kook artikelen?

Wanneer ik kook en het resultaat mag er zijn, dan trek ik graag eens een fotootje en zet ik het recept graag op de blog. Enerzijds omdat ik graag deel, maar ook omdat de meeste van m’n gerechtjes uit de duim gezogen zijn en het is fijn omlater nog eens hetzelfde te kunnen maken.

Maar sinds ik naar Ubuntu overgeschakeld ben vind ik geen vlotte manier meer om m’n foto’s snel en gemakkelijk te uppen naar Flickr. En omdat ik het steeds ontzie om eraan te beginnen komt het er dus niet van. Idem voor Windows XP. Omslachtig. En dus weinig foto-artikels. 😦

Ik mis de “one-click post > Flickr” zoals ik hem op m’n SuSE geconfigureerd had. Helaas is die afhankelijk van enkele KDE tools en tjah.. Als ik alles van KDE ga overzetten naar m’n Ubuntu, dan heeft het niet veel zin meer om Gnome te gebruiken natuurlijk.  Of misschien ben ik gewoon te lui om eraan te beginnen?

Wie zal het zeggen..

Ahwell, maybe one day.

1 reactie »

  1. Wasted Said:

    Heb effe gegoogled : http://mrnovell.com/?p=57


{ RSS feed for comments on this post} · { TrackBack URI }

Geef een reactie

