Back from the dead

Het is hier wat stil geweest, hee?

Mjah, dat heb je na een leuke vakantie. Een gevoel van onstpanning, bevrediging en geen zorgen om over te gaan bloggen.

Toch, na een week stilte is het welletjes geweest. We vliegen er weer in.

Wat is er ondertussen allemaal gebeurd?

Ons reisje Madeira was fantastisch, schitterend, mooi, ontspannend, zalig, …  Een paradijs op aarde. Ik heb een berg foto’s die er keer op keer niet in slagen om weer te geven hoe mooi alles wel niet was.

Ook zijn we 1 van de 3 geheugen kaartjes kwijtgespeeld, dus we zijn helaas wat foto’s kwijt.

Ander nieuws, in Madeira heb ik ook “chainfire” van Terry Goodkind opgepikt, het recentste deel van z’n “Sword of Truth” serie. Spannend van de eerste bladzijde tot de laatste, and it leaves you wanting more.

Verder heb ik het geillustreerde tweede deel van Arabat van Clive Barker gelezen. Die was wat minder. De illustraties (van C.B. himself trouwens) waren dan weer wel leuk.

“Dune” is nog steeds niet opgedoken, en m’n bezoekje aan de bibliotheek heeft ook geen Dune opgeleverd. Helaas, spijtig, huilhuil..

Ik heb vandaag een MP3 FM transmitter kunnen lenen van een collega. Je sluit het aan op je mp3 player, stelt een frequentie in, en dan kan je op je radio, op die frequentie, luisteren naar je mp3 player. Zalig gewoon. Super simpel, super handig, super cheap. Ik was nog aan het twijfelen of ik zoiets zou aanschaffen maar ik twijfel niet meer. Met dit modelletje heb ik soms wel storing, dus waarschijnlijk zal ik een nieuwtje kopen van een ander merk. Reviews prijzen vooral de kensington aan.

Ander nieuws: steeds meer linux distributies beginnen akkoorden met Microsoft te tekenen. Not a good sign. Maar misschien is Microsoft gewoon een hele grote patent infrignement van plan en willen ze zich nu al indekken tegen rechtzaken e.d. I don’t know. It’s weird. Ik zie er geen goeds uitkomen.

Google heeft een linux versie voor de google desktop gereleased.

En dan was het weekend! 🙂

Have a nice one!

1 reactie »

  1. 2e smurf Said:

    Als je wil mag je mijn copy van Dune lenen hoor.
    ben zelf bezig aan the pilars of creation van Goodkind


{ RSS feed for comments on this post} · { TrackBack URI }

Geef een reactie

