Lost in L-Space?

Na hem al die jaren te laten verstoffen in m’n boekenkasten was ik eindelijk toegekomen aan Dune van Frank Herbert. Ik was door die eerste lastige pagina’s (je kent ze wel, die die alles bepalend zijn of je het boek verder uitademt, uitleest of uitworstelt) en goed op dreef gekomen in het verhaal.

En dan…

Dan was hij ineens verdwenen.

Zomaar.

Weg.

*bugger*

De ene moment leg ik hem opzij in de auto, om daarna nooit meer terug te vinden. Niet op’t werk, niet in de handtas, nie in de auto, niet in de tas met boekenfestijn boeken. Ook niet onder m’n bed, en niet bij de computer. Ik kan er bijna een gedichtje van schrijven, van alle plaatsen waar het boek niet ligt.

Ik denk dat het boek zijn plaatsje gevonden heeft bij m’n USB stick.Β  Die ben ik anderhalf jaar op gelijkaardige manier verloren. Lost in L-space.

Dus ben ik maar begonnen aan Thud! van Pratchett. En die was lekker. Op drie dagen was die op. En Dune is nog steeds niet te vinden.

4 reacties »

  1. 2e smurf Said:

    Thud! heeft welgeteld 20 uur meegegaan bij mij πŸ˜€ (zeer tot ongenoegen van G trouwens…)

  2. Frotsie Said:

    Thud! is een snellezerken, vergeijkbaar met de Hat Full of Sky reeks, maar ergens toch meer Discworld weer dan zijn laatste boeken πŸ™‚
    PS. *hint Tom Holt, Clive Barker,…??? ;p

  3. rottie Said:

    Van C.B. Abarat serie heb ik het tweede deel op vakantie gelezen. Dus het heeft niet veel zin om het eerste deel nog te lezen. πŸ˜‰ We spreken wel eens af voor “the swap”. Als je wil kan ik deel 2 met illustraties meebrengen.
    Tom Holt: nog niet beginnen lezen. *blush*

  4. Frotsie Said:

    Dan zou ikd ie Tom Holt omruilen tegen Snow White and The Seven Samurai, dat ga je zeker liever lezen.
    Ik heb deel 2 liggen van Arabat, maar kan het niet lezen, omdat ik deel een me niet meer 100% herinner (oud worden he πŸ™‚
    VOlgende aankoop is een barcodescanner, dan kan ik eindelijk eens een overzicht maken van wat ik heb aan boeken…en no worries, ke weet dat ik ze terug ga hebben πŸ˜‰


{ RSS feed for comments on this post} · { TrackBack URI }

Geef een reactie

