Oproep – decreet niet-medische zorg

Vandaag ontving ik onderstaande mail van een bezorgde vriendin.

Er is een wetsvoorstel in de maak die een zware invloed heeft voor mensen met een handicap, maar ook voor mensen die gebruik maken van dienstencheques.

Met de verkiezingen in aantocht weegt de stem van het volk altijd wat zwaarder door dan normaal. Dus check even volgende website (http://www.assistentiestrafbaar.be/) en misschien kunnen we genoeg lawaai maken om een verschil te maken.

Ik hoop echt dat niemand op de cd&v stemt van wie ik ken want die mogen nietwinnen, want dan ziet het er echt niet goed uit

Voor mensen met een beperking/handicap die beroep doen op pers ass. Ze willen nl onze hulp duurder maken, verplichten diploma te hebben enz…

Waardoor we minder hulp zouden hebben en minder zelfstandig kunnen zijn! Dus mss niet meer kunnen alleen wonen, of werken enz… Ook zouden we de mensen die voor ons werken moeten ontslaan (boete tot 5000€ als we het niet doen) omdat ze geen (of niet het juiste) diploma hebben, waardoor deze terug werkloos zouden zijn.

Het voorontwerp van dit “niet medische zorg” decreet is al binnen!

Ken je dus iemand die beperkt is of mensen die pers ass zijn voor beperkten, of vind je dit gewoon geen kunnen, omdat tenslotte iedereen beperkt kan geraken en mensen zo in eigen vel snijden, stem dan niet op cd&v, aub!!!

Geloof je me niet of wil je juist weten waarover ik praat surf dan naar http://www.assistentiestrafbaar.be/

Ik weet uiteindelijk doet iedereen wat die wil, maar denk aub aan mijn en velen anderen hun toekomst als je dat bollke kleurt! Want de politiek(ers) bepalen de toekomst.

1 reactie »

  1. Katty Boone Said:

    Hey liese ….

    Vind héél sympathiek dat je me op deze manier wilt helpen het boeltje te verkomen, want velen denken cdnv is voor katholieken goede partij maar blijkbaar toch niet zo, als ze “onze soort “(mensen met beperkingen) hun vrijheid/ zelfstandigheid willen afnemen!!!

    Thanks liese ….

    Katty B.


{ RSS feed for comments on this post} · { TrackBack URI }

Geef een reactie

