Ikea Service

Een mailtje ivm een kast die ik meer dan 3 jaar geleden gekocht heb in de Ikea, en ik nu – na veel verhuizen – pluggen voor ontbreek:

> —–Original Message—–
> From: CUSTOMER CARE BELGIUM/GR [mailto:IKEA3.CCBE@MEMO.IKEA.COM]
> Sent: woensdag 4 april 2007 14:15
> To: Liese De Vos
> Subject: NL – onderdelen nodig
>
> — Received from IKEA3.CCBE/DJAM <snip>             07-04-04
> 14.15       ————————————————————–
> ————————————————————————–
> ——–
>
> Geachte mevrouw,
>
> Wij hebben uw mail goed ontvangen, waarvoor onze dank.
>
> Hebben deze pluggen toevallig een referentienummer op het montageplan? Als
> dit zo is kan U ons dit doorgeven en dan kunnen wij deze voor U bestellen
> en opsturen.
> Hebben deze onderdelen geen nummer vrezen we dat U naar de klantendienst
> in de winkel dient te gaan. Daar zal men dan eerst nakijken of men deze in
> hun reservestock heeft. Als dit het geval is kan men U die direct bezorgen
> anders zal men die dienen te bestellen.
>
> Met vriendelijke groeten,
> Customer Care Center
> IKEA Belgium
> http://www.IKEA.be

Een weekje later heb ik ze gratis en voor niets ontvangen.

Goeie service!

8 reacties »

  1. van beeck marc Said:

    Geachte,
    Bij deze wil ik even U aandacht.
    Wij hebben in maart bij ikea een keuken gekocht.
    Dus gaan we het nu eens hebben over de service van ikea.
    onze keuken is geplaats in maart ( door mij zelf ) bij ikea zijden ze als U keuken staat
    bel je ons op dan komen wij binnen de twee dagen U werk blad opmeten OK ,
    twee dagen later niets ,twee weken later ja ja om een lang verhaal kort te maken,
    we zijn nu 10 mei en we weten nog steeds niet of het inorde komt.
    Bij deze de beste service is bij ikea?????????????????????????
    mvg
    Marc

  2. rottie Said:

    Marc toch!

    Ik ken je situatie natuurlijk niet maar het klinkt wel lullig.

    Laat je niet kennen jong. Klagen, zagen, van je neus maken en escaleren tot je iets bereikt.

    En anders is er nog altijd de Weba.
    (In Gent? Neen, in Deinze!)

    Maar wreed hoog hangt de personeelsmotivatie daar ook niet.

  3. marangoz Said:

    ik heb een keukenkast van ikea maar ontbreekt mijn besteklade in mijn plan heb ik er wel maar achteraf hebbe ze gezegd het ga nie dan heb ik naar ikea gebeld en gingen ze iets regelen staat wel in de dossier maar hebbe ze gebeld van ikea voor een afspraak maar ik ben vergeten te vragen van mijn besteklade ik zou graag een andwoord willen a u b want ik zit zonder besteklade

  4. rottie Said:

    >> ik zou graag een andwoord willen a u b want ik zit zonder besteklade

    En je vraagt dit aan mij omdat? 🙂

    Ik kan je niet helpen jong, ik heb niets met Ikea te maken. (Allez, ik ben klant maar dat is het dan ook)

  5. philippe Said:

    heb nog steeds geen nieuws ontvangen ivb met keuken
    -de vaatwasser ging omgewisseld worden(groot model)
    -deur van hoge kast is beschadigd
    -schuiflade ontbreekt(is betaald)
    -we hebben betaald voor aansluiting elec.toestellen zijn
    niet gebeurd(vaatwas,gaskpl;hetelov)
    als ik zelf de aansluiting laat doen zou ik wel het geld terug gestort
    willen.
    hopend op een snelle reactie mvg

  6. fanny Said:

    ook meegemaakt met ikea, kasten kopen en betalen maar dan thuis krijgen en laten monteren ,afspraken maken die niet nagekomen worden veel gepraat maar geen aktie

  7. Strynckx MC Said:

    Beste mensen van de Ikea Keukens,

    Wij willen de nummer van de verfkleur Lidingo via mail bekomen. Te lang via telefoon om dit aan Ikea te vragen.

    Mijn man heeft eigenhandig een cottageschouw gemaakt van MDF en die zouden we in dezelfde kleur willen schilderen zoals onze Lidingo keuken. Zodoende dat deze perfect van kleur zou zijn .

    Kan iemand ons deze nummer van kleur doormailen ?
    Alvast bedankt! En wij zijn héééél tevree over onze keuken!

    Groeten Eddy en MC.

  8. GEORGES Laurent Said:

    Bonjour, je me présente, GEORGES Laurent, nous avons une ASBL, celle-ci permettant d’offrir une après midi récréative aux personnes à mobilités réduites, jusque maintenent, nous allions chez vous acheter des verres pour leurs permettre de faire de la gravure, dessins, …
    notre budjet ne nous permet plus de les acheter, pourriez-vous nous aider en nous offrant quelques verres et ainsi permettre à nos petis protègés de pouvoir s’épanouir!
    Je me tiens à votre entière disposition pour d’éventuels informations.

    Dans l’attente d’une réponse de votre part, veiliez accepter l’expression de nos sentiments les plus distingué.

    Bien à vous, GEORGES Laurent.

    Contact: +32477821225
    laurent_g@hotmail.com


{ RSS feed for comments on this post} · { TrackBack URI }

Geef een reactie

