Joost TV – Review

Long overdue.. Ik weet het. Maar verhuizen en 10 dagen zonder internet zijn toch wel verzachtende omstandigheden denk ik.

Maar dan nu, without further ado – mijn korte krachtige review van Joost TV.

De belangrijkste vraag is eigenlijk: Heb ik Joost TV al veel aangestoken?

Eigenlijk niet.
En waarom niet? Wel, eigenlijk omdat het allemaal betrekkelijk irritant is. De tv stations zijn van die amerikaanse zenders waar iedereen zowat constant zit te roepen. Maar buiten de inhoud is het kijken ook irritant door de constante lags. Op regelmatige basis krijg je dan nog eens de boodschap dat het programma waarna je aan het kijken bent “unavailable” is.

Technisch zit het wel goed in elkaar hoor. Je start de applicatie, je kan met een intuitieve dubbelklik swappen tussen full screen en windowed mode, je kiest uit je channel list je voorkeurskanaal en dan kan je kiezen voor een episode naar keuze. Kortom, het werkt wel ongeveer zoals je zou verwachten dat het werkt.

Er zijn ook regelmatige updates. En de kanaalkeuze breidt zich ook steeds uit. Zo is er eindelijk een scifi kanaal bijgekomen, moest het nu nog afspelen, dan kon ik zeggen of mijn behoeftes hiermee bevredigd zijn.

Nu we ervoor gekozen hebben om zonder tv distributie door het leven te gaan, vraag ik me af of Joost wat vaker op het scherm zal verschijnen. Ik zie er best wel potentie in. Maar voor een tv applicatie hangt veel af van de inhoud van de programma’s, en dat is momenteel iets te amerikaans naar m’n goesting.

Ik heb trouwens eindelijk wat uitnodigingen gekregen. Dus wie zelf eens wil testen, laat maar iets weten.

Na een half uur wachten is m’n scifi serie eindelijk begonnen, dus ik ga nu wat Joosten. Total Recal 2070.

14 reacties »

  1. Wasted Said:

    Kan je der eentje naar m’n gmail sturen ?

  2. rottie Said:

    Ik zal vanavond alle invites verzenden.
    Enjoy.🙂

  3. rob dekoning Said:

    Ik zou graag ook een uitnodiging hebben, want het lijkt mij een heel interessant systeem.
    Alvast bedankt
    rob

  4. marc Said:

    Moest je nog een uitnodiging over hebben, zou ik heel blij zijn om er een te ontvangen.

    Dank u

  5. rottie Said:

    Rob, Marc,

    Jullie invite is verzonden. Veel plezier ermee.

    Hiermee zijn alle invites op.
    Op is mooi!

  6. zoonie Said:

    Heykes,

    zoonie hier…in mijn mailbox zitten er ook 3 invites, wie zin heeft…

  7. vince Said:

    Zoonie,

    Als je ze nog hebt zou ik er graag een ontvangen.
    davince at gmail

  8. doobie Said:

    Hello,

    Wie kan er me helpen aan een invite? Alvast bedankt😉

    thomas.vanbrantegem@telenet.be

  9. zoonie Said:

    @Davince,

    je invitatie is onderweg…enjoy!!!

    Zoonie

  10. Marten Said:

    Hallo,

    Wie maakt me blij met een uitnodiging voor JOOST???

    Groet,
    Marten.
    email: marten.t1@gmail.com

  11. Benjamin Said:

    Zeer graag een JOOST invite.

    Heel erg bedankt alvast.

  12. rottie Said:

    Ik heb Joost van m’n PC verwijderd dus ik kan geen invites meer geven.
    Misschien Zoonie wel?

  13. marc Said:

    Ik zou graag ook een uitnodiging hebben, want het lijkt mij een heel interessant systeem.
    Alvast bedankt

  14. alewijn Said:

    Hello,

    Wie kan er me helpen aan een invite? Alvast bedankt


{ RSS feed for comments on this post} · { TrackBack URI }

Geef een reactie

