Stil

Nog steeds geen internet en televisie in huis. Het lijkt wel alsof we 30 jaar geleden leven.
Het is altijd enorm stil in huis. Heerlijk! Daar kom je pas van tot rust.

Maar soms is het ook — vreemd.  Eery.
Na het eten is er geen hypnobakje die het leven en de vrijetijd uit ons lijf zuigt. Onze avonden zijn opmerkelijk langer en productiever.  En mijn TV afkick verschijnselen zijn gelukkig grotendeels voorbij. Ik ben geschrokken hoe erg die waren. Het bewijst dat “No more TV” een nodige keuze was.

Het enige dat ik echt mis is de kans om de serie “Heroes” verder te kijken.  Die vind ik echt schitterend. Gelukkig heeft een collega al aangeboden om me uit de brand te helpen met een levering episodes. En Grey’s Anatomy zal ik ook missen. Maar ik denk dat ik daarvan de DVD’s eens huur in de videotheek ofzo. Er zijn altijd oplossingen.

Ik kijk uit naar het bezoek van Telenet voor ons Internet. Maar dat heeft niets met verslaving, en alles met gemak te maken. Ik voel me precies de handen en oren afgesneden zonder internet. En dan kunnen we ook gemakkelijker eens iets downl—ooooh da mag nie!!!!!

😉

Signing off and going home.
r.

Geef een reactie

