Getting used to things

Ondertussen zijn we al 1 personeelsfeest, 1 kater en 1 tandarts bezoek verder.

Het feest was leuk, het uitgaan erna nog leuker, de kater minder en de tandarts was weerom een dieptepunt.

One more vist and we’re done.

Ondertussen begint m’n Yoghurt actie plan vorderingen te maken.

Ik lust geen yoghurt. Ab-So-Luut niet, het is voos, zuur en doet m’n maag in opstand komen. Maar als 30-jarige vrouw heb je nu eenmaal yoghurt nodig. Geen vrouwelijk eetpatroon is compleet zonder cola light, philadelphia en yoghurt potjes.

Dus, ben ik het aan’t leren eten. M’n instap model is de Danio stracciatella. Ik heb ondertussen al zo’n 5-tal potjes achter de kiezen.  (Op een week tijd) En ik heb de stage bereikt waar ik ze binnen krijg zonder gezichten te trekken. Het blijft zuur, maar het lijkt met elk potje een beetje minder zuur en een stukje minder voos te worden. En heel soms, is er zo’n hapje dat zelf lekker lijkt.

There is hope for me after all.

r.

Geef een reactie

