Moby II

T’is jammer dat het jammer is. Gisteren op Studio Brussel gaven ze 5 duotickets weg voor de live-set van Moby. Ik stond klaar in de startblokken met in elke hand een gsm. Ook had ik een maat van me opgetrommeld om ook te bellen. Ja het was zover… hier komt de vraag:

‘Welke 3 titels hoor je hier?’ Toen lieten ze een stukje horen van ongeveer 6 seconden waar de 3 nummers in verweven zaten.

Jah!! De eerste die ik eruit haalde was ‘go’, de tweede ‘reach for my revolver’, de derde……..de derde…….de…..aaarg! hoe noemt dat nummer ook alweer. Ik weet perfect hoe het gaat maar de titel???

Shit! geen Moby tickets dus. Sorry keppetje, ik heb echt m’n best gedaan.

(titel van het derde nummer was ‘feel so real’)

En va da nummerke weet ik nie wa dak ervan moe denken…Néh!!!

Zoonie

Geef een reactie

