aaauuuuu!!!!!!!!

Mijn gebit is aangerand. Er is geen ander woord ervoor.

Aaaauaauaauauauauauauuauauauauuauuuuu..

Eerst heeft hij m’n gebit verdoofd en daarna heeft hij haar in alle mogelijke richtingen verkracht, aangerand en mishandeld. Het is nog steeds aan’t janken. En de verdoving is nog niet eens uitgewerkt.

Ik was nog maar goed en wel buiten en het begon al. Eerst de algemene doffe pijn over m’n gehele ondergebit. Daarna een zinderende pijn aan m’n voorste ondertanden. Daarna begonnen de pikuurprikjes te steken en te branden. En tenslotte zijn er golven opgekomen die voelen alsof iemand touwtjes aan enkele tanden gebonden heeft en m’n tanden er zo – op de maat van m’n harstlag –  probeert uit te trekken. Ik ben misselijk en draaierig van de behandeling. Mens mens mens, ik zag de rit naar huis echt niet zitten. Ik wou gewoon in een hoekje kruipen met een deken over m’n kop en bewusteloos vallen ofzo.

En doffe pijn is dus aanstekelijk. Ondertussen heb ik barstende hoofdpijn, doen m’n bovenste tanden ook zeer en zelf m’n neusbrug doet mee aan het feestje ondertussen.

Heb al 2 pijnstillers in m’n kloten. Nog 2 uur voor de verdpving helemaal weg is. Ik hoop dat het genoeg is want morgen een zware dag op’t werk.

r.

Geef een reactie

