Bloed!

Shit!

Vanmorgen hebben we bloedspatten in bad gevonden, en kort daarna op de rand van de kattebak.  Deze week heb ik ook een tweetal druppels bloed in bad gevonden.

Eén van onze katten is ziek. Maar wie?

Bert ziet er een beetje ziekelijk uit. Maar Bert ziet er altijd een beetje ziekelijk uit. Het is zo’n beetje ons zorgenkindje. Altijd gestressed en veel aandacht en zachtheid nodig. Hij ziet er wel wat mager uit de laatste week.

Maar ook Nani doet vreemd de laatst tijd. Hij trekt de laatste tijd vaak opvallend m’n aandacht. Zonder duidelijke reden. Maar hij ziet er niet echt ziek uit, soms gewoon minder actie.

We hebben de spatten nog maar alleen gevonden wanneer Nani in huis is (en die is 50% van de tijd buiten). En ik heb Bert nog nooit in bad gezien.Anderzijds loopt Bert al de hele middag in en uit de kattebak, graaft hij alsof z’n leven ervan afhangt en heeft komt veel knuffels schooien.

Ik weet het niet, ik ga ze beide meenemen naar de dierenarts maandag denk ik. Better save then sorry.

’t Zijn tenslotte onze sloebers.  Ik mag er niet aan denken dat er iets met zou gebeuren.

r.

Geef een reactie

