Fitness drek

Arrhh!!! ’t Is om je haar op te vreten!

Sta ik klaar in de fitness om m’n kleren aan te trekken, ik haal m’n loopschoenen uit, is m’n rechterschoen wel niet gevuld met haarchampoo!! Uitdoppen, uitwrijven, afspoelen, … niets mag baden, vanaf je ergens drukt komt het schuim er aan alle kanten uit.

De Passage heeft me gelukkig kunnen helpen met een tijdelijk paar dus m’n training is niet in gevaar gekomen maar hoe los ik dit nu op? In de wasmachine mag je ze niet steken want dan verkrommen ze (dat deed m’n moeder vroeger, vandaar dat ik nu zulke kromme teentjes heb.. hardiharhar.. neen hoor) En ze zijn nog maar een maand ofzo oud, ze zijn nog glimmend wit! Ik kan weer geen nieuwe gaan kopen. Alleen is m’n rechterschoen nu echt wel letterlijk om zeep. Om zeep, ha ha, ik kom nie bij😦.

Wel een lekker geurtje nu. ’t Is die champoo van op tv van die vrouw die klaarkomt onder de douche.. “Amaai, ik wil ook zo’n shampoo” Maar niet in m’n schoenen!!:-/

R.

2 reacties »

  1. zoonie Said:

    herbal essence, ik wil ook van die shampoo…

  2. 2e smurf Said:

    Je kan het proberen met ze in koud water uit te spoelen
    en dan te laten drogen met opgepropt papier om de vorm te behouden
    maar ik vrees dat ze hun beste tijd gehad hebben.
    het materiaal van de zolen (hetgeen de schokken opvangt is normaal gezien niet zo erg bestand tegen agitatoren (zeep dus)…


{ RSS feed for comments on this post} · { TrackBack URI }

Geef een reactie

