Bloody teeth

Pfft. Ik heb het geen vijf dagen meer uitgehouden. Vanmorgen, na twee slapeloze nachten en dagen vol koppijn, ben ik naar de tandarts geweest.

bloody teeth

Het nieuws was niet prettig, de behandeling nog minder. Maar liefst 8 verdovingspikuren heb ik gekregen, op allerhande plaatsen. En zo’n prikje op een ontstoken plaats, daar ga je toch wel even scheel van kijken. Toen ik buitenkwam rilde ik als riet, ik was het janken nabij. Pure uitputting, en nog niet eens een directe oplossing voor m’n slepende pijn.

Thuisgekomen ben ik direct in m’n bed gesukkeld, juist af en toe eens gaan spoelen om de bloedsmaak uit m’n mond te krijgen. My dentist realy went “Bob De Bouwer” on me.

Roken is 1 van de dingen die ik moet stoppen als ik dit permanent wil doen genezen. En toen ik in de auto zat met bonzend hoofd, verdoofde kaak en mishandeld gebit had ik allesinds geen goesting meer in die klote vuiligheid. Ik was wel even geleerd. Maarja, dat heeft ook maar geduurd tot Zoonie ’s middags de kamer even binnenkwam om te zien hoe het was met me met sigaret in de hand.

Ondertussen is de verdoving weg, de pijn is even weggeebt en ik heb m’n eerste sigaret alweer aangestoken.

Ik haat die kut dingen!

Straks is m’n soep klaar en dan kruip ik weer in bed.

Kapot, uitgeput.

I
feel
like

 shit

Geef een reactie

