Food Diary 1

Gisteren stond ik weer 2,5 kg dichter bij de 70. Een gewicht dat ik nooit meer op m’n weegschaal wil zien staan.  En’t is niet dat ik niet probeer, maar’t enige waar ik in slaag is minder verdikken. n ja, de leeftijd zit daar ook wel voor iets tussen maar daar ben ik dus niets mee hee.

Ik weet dat ik soms dingen wel eens verkeerd herinner, dus om de proef op de som te nemen ga ik eens proberen een week een food diary te houden. Eens kijken wat ik echt door m’n keelgat jaag.

Dus, gisteren:

2 chocomelks ’s morgens op’t werk
1 tomaten royco soepke als 10 uurtje
1 boterham met kipcurry, en 2 met philadelphia en hesp als middagmaal
1 glas fruitsap ’s middags en 1 blik fruitsap in de namiddag
’s avonds een blikje ravioli met een mini boterhammetje
en tenslotte nog een tas warme melk met nesquick voor’t slapen gaan

R.

Geef een reactie

