F-F-F-Fitness

Ik ben daarjuist weesten fitnessen met als programma… vetverbranding :-§

Toen ik nog in de bouw zat was dat allemaal nie nodig, ik kon eten, zeg maar vreten wat ik wilde, d’r kwam geen gram bij. Maar sinds vorige juni (toen ik van job veranderde) ben ik 14kg bijgekomen. Dat wil ook zeggen, conditie zero!!!

M’n bloeduitslag van vorige week was ook niet al te schitterend. cholestrol. K’moe beginnen op m’n eten letten van de doc en weer beginnen bewegen…

Resultaat: m’n wijffie en ik gaan elkaar proberen te stimuleren om toch zeker 2keer per week die bezwete zaal te gaan opzoeken

*zucht*

Zoonie

Geef een reactie

