Champix – Nog es proberen

Stoppen met roken is sinds November vorig jaar m’n fulltime hobby geworden. Maar ook daarvoor heb ik al heel wat ervaring opgedaan. Je kan wel zeggen dat ik een ware pro geworden ben op het vlak van stoppen met roken.

Noem een stoppen-met-roken methode en ik heb ze al gedaan. No kidding.

  • Op karakter? Done! Resultaat: 2 uur.
  • Het boek van Allan Car? Done! Resultaat: geen waanvoorstellingen meer over de cigaret
  • Pleisters? Done! Resultaat: tjah, da werkt wel maar ik vergeet ze te plakken
  • Laseraccupunctuur? Done! Resultaat: 6 maand
  • Zyban? Done! Resultaat: 6 maand

Been there, done that. Dus, als er iets nieuws op de markt is ben ik er als de kippen bij.

Dus – onder luid tromgeroffel – hier is de volgende troek wied die doif :

https://i2.wp.com/farm1.static.flickr.com/139/391281043_dbcee89085_m.jpg

Name: Champix (En niet Zwamix zoals ik het altijd zeg)
Type: Zyban-achtig ding. Pillen slikken dus.

Wish me luck! 🙂

So that I can quit my hobby.

R.

1 reactie »

  1. benne jean lou Said:

    die champix 1mg is en rotte pil niet innemen beter roken dan champix innemen hect niet te doen


{ RSS feed for comments on this post} · { TrackBack URI }

Geef een reactie

